(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in podjetniki pogosto zanemarijo vpliv človeške psihe.
Praksa kaže, da podcenjene izdelke ljudje manj uporabljajo. Zakaj? Zaradi psihologije človeškega obnašanja – ljudje smo narejeni tako, da stvari, ki jih nismo kupili, redkeje uporabljamo. Nimamo pravega razloga za to. Samo pomislite. Če si privoščite drago stvar, jo uporabljate. Pa tudi če gre za karto za fitnes – uporabljate jo, ker ste jo plačali in ste to »dolžni sami sebi«.
Ameriška raziskava potrošniškega obnašanja je primerjala obnašanje skupin potrošnikov pri uporabi spletne storitve, pri čemer so ti zanjo odšteli različne vsote denarja. Tisti, ki so plačali več, so spletno storitev pogosteje in dlje uporabljali. Podjetje je rezultate raziskave uporabilo tudi za prilagoditev cenovne politike – pri čemer so ljudje, ki so plačevali največ, ob pocenitvi menili, da so dobili izjemno vrednost za odštet denar.
Brezplačno? Ne, hvala.
Podoben vpliv na ljudi imajo tudi brezplačni poslovni modeli. Izobraženi ljudje vedo, da brezplačnosti v praksi ni – izdelek ali storitev plačajo s svojimi podatki – vsaj v digitalnem svetu. Pa tudi če gre za časovno omejeno (kratko) prodajno akcijo, v kateri je nekaj brezplačno, bodo ljudje skeptični. Ima ta izdelek ali storitev sploh kakšno vrednost zanje, če jim je na voljo brezplačno?
Pasti nižanja cen
Če se (pre)pogosto odločate za akcijske in nižje cene, jih bodo stranke od vas tudi vedno pogosteje pričakovale. In nakupa ne bodo opravile, dokler ne bo zadeva v akciji. Kaj pa, če bo v akciji pri konkurentu? Bodo pač (prej) kupile pri njem …
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.