Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne?
Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate. Pri pripovedništvu velja ključno pravilo: osredotočite se na uporabnike oziroma stranke. Povejte jim, kakšne probleme lahko rešite. Zavestno vključevanje pripovedništva v marketinško strategijo ne spremeni le načina pisanja in predstavitve vaše blagovne znamke, ampak tudi stranke bodo na znamko in izdelke oziroma storitve gledale v novi luči.
Moč pripovedništva
Pripovedništvo ima izjemno moč. Izdelek ali storitev ter blagovno znamko poveže z uporabnikom. Ljudje namreč želimo slišati razlago, pojasnilo, kako nekaj deluje in zakaj. Kaj ima to opraviti s trženjem? Vse. Pripovedovanje zgodb je tako globoko zakoreninjeno v naši psihi, da bolj ko povezujete zgodbe in izdelke, blagovne znamke ter storitve, bolj bodo vaše stranke (in potencialne stranke) sodelovale z vami.
Najbolj prepričljive zgodbe so pričevanja uporabnikov, ki izdelek uporabljajo. Ti so v očeh potencialnih kupcev najbolj kredibilni. Pridobite torej zgodbe uporabnikov in jih predstavite še drugim.
Zgodbo si lahko tudi izmislite!
Če se ne želite zanašati na to, da bi uporabniki ustvarjali vašo vsebino, si lahko zgodbo tudi izmislite. Prav ste prebrali. Ustvarite zgodbe, za katere menite, da jih potencialni kupci želijo slišati. Toda ne širite laži. Ne bodite neetični.
Lahko pa si zamislite nekaj idealnih primerov rabe vašega izdelka in jih predstavite strankam. Tako bodo tudi kupci dobili dodaten motiv, zakaj izdelek sploh kupiti.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.