Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari.
Včasih smo ljudje vse kupovali v fizičnih trgovinah, danes se je znaten delež prodaje preselil na splet. A to ni v enaki meri vplivalo na prodajne številke trgovcev. Nekatere izdelke je preko spleta lažje proda(ja)ti spet druge težje.
Ste se kdaj sploh vprašali, kaj dejansko prodajate preko spleta? V bistvu to ni izdelek ali storitev oziroma vsebina, kot bi logično menili, temveč nakupni korak. Obiskovalcem prodajate klik, ki jih bo šele pripeljal do izdelka, vsebine ali storitve.
Umetnost prodaje (usodnih) klikov
Spletna prodaja je umetnost v malem. Ni dovolj, da na splet postavite zgolj katalog izdelkov ali izbiro storitev. Potencialne kupce morate s spletno vsebino namreč prepričati v »usodni« klik, pa če naj ta vodi do potrditev sestanka za obisk v fizični trgovini ali pa digitalno blagajno.
Vsebina strani mora biti povsem prilagojena stvarem, ki jih prodajate. Tako se podoba in vsebina spletne strani razlikuje, če npr. prodajate kopalnice ali pa obisk salona kopalnic. V prvem primeru želite obiskovalca spletne strani spremeniti v kupca, ki bo izmed ponujenih kopalnic izbral eno in jo potrdil s klikom ter vnosom številke kreditne kartice, v drugem primeru pa želimo od obiskovalca pridobiti čim več njegovih informacij – kontakt, e-poštni naslov, telefonsko številko itd., ter ga pripraviti do obiska salona kopalnic oziroma vsaj spletnega prenosa brošure kopalnic.
Če ciljamo na spletni nakup, moramo poudariti vse koristi spletnega nakupa – npr. nižjo ceno, brezplačno dostavo, možnost (brezplačnega) vračila itd. V kolikor pa si želimo obiska potencialne stranke, pa vsebine na spletni strani zapeljemo v smer poudarjanja koristi, ki jih bo deležen ob obisku trgovine.
Poziv k dejanju
Večina dobrih spletnih mest ne glede na svojo vsebino, premore še prepričljiv poziv k dejanju – kliku (ang. call to action). Ta je pogosto tisti jeziček na tehtnici, ki pomaga k usodnemu kliku.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.