Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari.
Včasih smo ljudje vse kupovali v fizičnih trgovinah, danes se je znaten delež prodaje preselil na splet. A to ni v enaki meri vplivalo na prodajne številke trgovcev. Nekatere izdelke je preko spleta lažje proda(ja)ti spet druge težje.
Ste se kdaj sploh vprašali, kaj dejansko prodajate preko spleta? V bistvu to ni izdelek ali storitev oziroma vsebina, kot bi logično menili, temveč nakupni korak. Obiskovalcem prodajate klik, ki jih bo šele pripeljal do izdelka, vsebine ali storitve.
Umetnost prodaje (usodnih) klikov
Spletna prodaja je umetnost v malem. Ni dovolj, da na splet postavite zgolj katalog izdelkov ali izbiro storitev. Potencialne kupce morate s spletno vsebino namreč prepričati v »usodni« klik, pa če naj ta vodi do potrditev sestanka za obisk v fizični trgovini ali pa digitalno blagajno.
Vsebina strani mora biti povsem prilagojena stvarem, ki jih prodajate. Tako se podoba in vsebina spletne strani razlikuje, če npr. prodajate kopalnice ali pa obisk salona kopalnic. V prvem primeru želite obiskovalca spletne strani spremeniti v kupca, ki bo izmed ponujenih kopalnic izbral eno in jo potrdil s klikom ter vnosom številke kreditne kartice, v drugem primeru pa želimo od obiskovalca pridobiti čim več njegovih informacij – kontakt, e-poštni naslov, telefonsko številko itd., ter ga pripraviti do obiska salona kopalnic oziroma vsaj spletnega prenosa brošure kopalnic.
Če ciljamo na spletni nakup, moramo poudariti vse koristi spletnega nakupa – npr. nižjo ceno, brezplačno dostavo, možnost (brezplačnega) vračila itd. V kolikor pa si želimo obiska potencialne stranke, pa vsebine na spletni strani zapeljemo v smer poudarjanja koristi, ki jih bo deležen ob obisku trgovine.
Poziv k dejanju
Večina dobrih spletnih mest ne glede na svojo vsebino, premore še prepričljiv poziv k dejanju – kliku (ang. call to action). Ta je pogosto tisti jeziček na tehtnici, ki pomaga k usodnemu kliku.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.