Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji.
Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej uživa v sadovih svojega dela. Namreč, če nakupovalni vodič ali vodič za obdarovanje pripravite že kak mesec prej, imate tudi več možnosti, da ga zagrabijo pajki spletnih iskalnikov in tako končate višje med zadetki iskanj.
Prav to je eden ciljev spletne prodaje – da se vaša vsebina uvrsti čim višje v iskalnikih. Pri tem pri vodičih za obdarovanje ni treba čakati na praznike, posebej če izdelki, ki jih prodajate, niso sezonske narave. Če prodajate spodnje perilo, lahko ustvarite darilne nasvete za obletnice, poroke, dekliščine in fantovščine, valentinovo in druge priložnosti. Če prodajate moška oblačila, lahko ustvarite vodiče za obdarovanje za različne priložnosti – nastop nove službe, napredovanje itd. Ustvarite lahko tudi vodiče po darilih za določeno občinstvo, kot so vodič zanj, zanjo, ljubitelje te ali one stvari itd.
Za piko na i vodiče objavite na spletnem dnevniku in jih delite po družabnih omrežjih, seveda vse s povezavami v vašo spletno trgovino. Tudi objavi na spletnem dnevniku lahko za vsak izdelek dodate gumb za nakup in tako še pospešite prodajo.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.