Prodajni nasvet: začnite v tržni niši
Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah.
Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta navzven delovala nevtralno. Na začetku sploh ne omenjajte svoje niše. Ko ste postavili svojo spletno trgovino, se osredotočite na ustvarjanje blagovne znamke okoli edinstvene niše. Z nišnim trženjem boste lažje prepoznali in usmerili potencialne stranke in partnerje k sebi. Tako boste pridobili stranke in partnerje, s katerimi boste sodelovali.
Šele po nekaj uspešnih (in neuspešnih) prodajah boste bolje vedeli, kaj deluje in kaj ne, česa si stranke pravzaprav želijo. To znanje vam bo pomagalo postati strokovnjak v svoji niši, saj boste vedeli, katere marketinške strategije bolje delujejo na skupini, na katero ste ciljno usmerjeni.
Vzemimo primer, da ste začeli prodajati nakit. Ko se začne prodaja nakita hitro povečevati, se lahko začnete širiti v druge ustrezne kategorije, kot so poročni dodatki, dodatki za lase ali modni dodatki, kot so šali in sončna očala.
Seveda sprva ne boste vedeli, v katero nišo se velja širiti, vse dokler ne spoznate svojih strank. Zakaj so te kupovale vaš nakit? Je bil mar razlog za nakup maturantski ples, poroka ali so ga kupile za vsakodnevno uporabo? Ko spoznate svoje stranke, lahko začnete preizkušati druge ustrezne izdelke, poiščete nove stranke in razširite svojo blagovno znamko. Ne zgolj trženje, ampak tudi vaše pozicioniranje in trženje blagovne znamke bo imelo koristi od delovanja v niši, saj bo vaš profil blagovne znamke v očeh in glavah strank/uporabnikov sčasoma postal vedno bolj povezan z nišo, ki ste jo izbrali.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.