S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi … so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji!
Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na način, da komentirate objave v dobro obiskanih spletnih dnevnikih in spletnih straneh. Pri tem seveda ne bodite vsiljivi. Vsekakor pa si preberite pravila posameznega spletnega mesta, saj nekatera ne dovoljujejo vstavljanja povezav ipd.
Komentarji kot marketinško orodje
Komentiranje objav v blogih, ki pišejo o vaši industriji, je močno marketinško orodje. Na spletnem dnevniku že izveste, kaj se dogaja na vašem področju, pri tem pa lahko komentirate vsebino – izpostavite svoj vidi, skrbi ali vrednote. Tudi če imate povsem drug pogled na tematiko, ga predstavite – a spoštljivo in argumentirano.
Če bodo drugim obiskovalcem vaši komentarji všeč, bodo že stopili v stik z vami in želeli izvedeti več o vas.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.