Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?

by 5 Jun 2019informacije, izdelki, kupci

Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel.

Posamezniki se pogosto odločijo za osebni spletni dnevnik, ki se ne osredotoča na posamezno temo ali občinstvo, temveč posameznik v njem piše o svojih doživetjih, občutkih, prepričanjih, politiki, športu, vsakdanjem življenju itd. Tak blog seveda ni namenjen poslu. Lahko pa poslu postane namenjen spletni dnevnik, ki izpostavlja osebno blagovno znamko. Tovrstne bloge pišejo vplivneži in si z njimi gradijo imidž. Pogosto se uporabljajo v namene, kot so mentorstvo, svetovanje, usmerjanje, osebni razvoj, duhovnost itd. Avtorji občinstvu večinoma zagotavljajo brezplačno vsebino, ki jo je mogoče prenesti, na primer e-knjige, vodiči itd. Poudarek je na vzpostavitvi odnosa s publiko, kar v nadaljevanju ustvarja priložnost za monetizacijo.

Poslovni spletni dnevniki

Mala in velika podjetja vse pogosteje premorejo tudi lasten spletni dnevnik, v katerem pišejo o svojih dosežkih, komentirajo novosti v industriji ipd. Poudarek takega bloga je na poslu – lastnih izdelkih ali storitvah z namenom povečanja prometa in pridobivanja kupcev. Teme so izbrane tako, da privabijo obiskovalce, ki jih zanima to področje.

Nišni blogi

Posebno mesto med spletnimi dnevniki imajo t. i. nišni blogi. Ti se osredotočajo na ozko tržno nišo, v kateri pa imajo zveste bralce in sledilce. Kot taki so tudi primerni za trženje, saj objave na uveljavljenem blogu vsekakor pomagajo k prodaji izdelkov ali storitev.

Gostujoči blogi

Gre za bloge, ki jih pišejo gostujoči pisci, ki so običajno strokovnjaki na posameznem področju. Namen obeh strani je povečati občinstvo. Lastnik spletnega dnevnika lahko prosto upravlja in promovira drug spletni dnevnik oziroma avtorja, ki mu zagotavlja vsebino (ta morda celo presega strokovno znanje lastnika spletnega dnevnika).

Podkasti

V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni tudi blogi, ki gostijo pogovorne oddaje in obiskovalci na njih najdejo zanimive zvočne in/ali video zapise – t. i podkaste. Objave so epizodne. Podkast običajno poteka v obliki klepeta, spletnih seminarjev, intervjujev, usposabljanj itd. Lahko je zelo učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, sploh če vsebuje poziv k dejanju – poslušalci in gledalci nato hitro pristanejo v spletni trgovini.

Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti? 2 Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti? 3 Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti? 4
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti? 5
Univerzalni prodajni recept

Univerzalni prodajni recept

Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....

Mar kakovost prodaja?

Mar kakovost prodaja?

Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This