Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi biti tako. Vključite sporočila za javnost v svojo marketinško strategijo in pridobite poceni oglaševanje v medijih.
Razumeti morate, da sporočilo za medije ni članek. Poudarek sporočila je na dejstvih, ne na komentarju. Vseeno pa mora biti zanimivo napisano, da pritegne pozornost medijev in potem tudi javnosti. Vsekakor pa naj bodo sporočila za medije del marketinške strategije in bodo podjetju pomagala doseči občinstvo, ki ga s klasičnim oglaševanjem ne bi moglo doseči.
Sporočila za javnost predstavljajo brezplačne objave v časopisih, spletnih straneh, revijah, radiu … Namenjena so kopiranju in objavljanju – delno ali v celoti. Ostati na mestu in se držati dejstev pa ne pomeni, da vaše pisanje ne more imeti stila, glasu ali pravzaprav povedati nekaj, kar bi ga razlikovalo od številnih drugih sporočil za javnost, ki vsakodnevno povečujejo nabiralnike in mize.
Na kaj paziti?
Najprej na to, da znate ustrezno napisati sporočilo za medije. Če s tem nimate izkušenj, predlagamo, da najprej poiščete pomoč zunanjih strokovnjakov – PR-agencij. V kolikor ocenite, da znate podoben zapis ustvariti tudi sami, ga lahko v prihodnje pripravite samostojno.
Razmislite, ali je vsebina, ki bi jo radi komunicirali, primerna za sporočilo za medije? Akcije in popusti to niso. Lahko pa v sporočilo za medije zapišete stvari, kot so odprtje nove poslovalnice, sklep novega partnerstva, prejem nagrade ipd.
Negujte kontakt z novinarji in uredniki
V začetku priprave sporočil za medije verjetno nimate prav velikega nabora medijev, posebej pa novinarjev in urednikov, na katere bi se lahko obrnili. Tudi v tem primeru je začetek s pomočjo PR-agencije lažji. Vsekakor pa negujte stike z ljudmi, ki objavljajo vaša sporočila za medije.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.