Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne prodaje.
Strategija treh krogov velja za enostavno in učinkovito. Predvideva namreč modeliranje obstoječe tržne situacije in identificiranje prodajnih priložnosti podjetja. Narišite tri kroge. V prvega vpišite potrebe in želje kupcev, v drugega ključne prednosti vašega podjetja in v tretjega dobre lastnosti konkurence. Na ta način boste dobili dober pregled nad potrebami in pričakovanji kupcev ter jasneje opredelili svoje primerjalne prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.
Trgovsko podjetje je na ta način ugotovilo, da veliko kupcev pride v trgovino in jo tudi hitro zapusti. Razloge za to gre iskat v dobri kakovosti izdelkov, ki jih trgovina prodaja, in njeni za stranke priročni lokaciji. Analiza slabosti v primerjavi s konkurenco pa je razkrila manjše količine zalog, slab proces vračila izdelkov in višje cene. V nadaljevanju se je trgovina posvetila odpravi slabosti in krepitvi svojih prednosti pred konkurenco.
Pri implementaciji strategije treh krogov velja biti zelo konkreten in iskren. Vsaka postavka mora biti utemeljena, argumentirana in dokazljiva. V osrednjem krogu je namreč kupec, zato velja pri prilagoditvi strategije upoštevati njegove potrebe in jim prilagoditi ponudbo. Vprašajte se, zakaj bi nekdo kupil prav vaš izdelek ali storitev in zakaj bi ga/jo kupil pri vas.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.