Spremenite najboljše objave z družbenih medijev v blog zapise
Danes so v svetu zelo priljubljeni spletni dnevniki, t. i. blogi. Vedno več podjetij oziroma zaposlenih jih piše. Ker s tem skrbijo za razvoj občinstva. Toda, kako (na)pisati privlačen blog?
Prvi korak je seveda najti privlačno vsebino, nekaj, kar bo bralce zanimalo. Pri tem so vam lahko v izdatno pomoč družbena omrežja – preverite, kaj zanimivega se dogaja na vašem Twitter ali Facebook profilu. Se vas je kakšen komentar uporabnika še posebej dotaknil? Spremenite ga v blog! Pri tem ni treba napisati treh strani, niti štirih odstavkov.
Lahko pa uporabite tehniko enega najboljših piscev poslovnih blogov, Setha Godina. Godin je eden najuspešnejših blogerjev v marketinškem svetu, pri čemer piše v odstavkih, ki premorejo dve do tri povedi. Je mojster izražanja idej, ki so vznemirljive in lahke za branje. Ljudje imamo namreč vedno manj časa, zato različnim vsebinam namenjamo tudi manj pozornosti. Umetnost je zato narediti vsebino kratko in privlačno ter enostavno za branje.
Komentirajte
Drug način za iskanje idej, o čem bi pisali, je ta, da komentirate stvari, ki jih berete, na primer druge bloge in objave, medijske publikacije in vse drugo, kar je pomembno za vaše podjetje. Vsebino tako že sicer absorbirate in verjetno imate o njej mnenje. Vaš komentar lahko nastane v obliki spletnega dnevnika. Ena od prednosti komentiranja je tudi ta, da bodo ljudje začeli prepoznavati vaše ime; posebej, če bo šlo za sočne in utemeljene komentarje.
Pri tem si lahko pomagate z naslednjo tehniko – svoje najboljše komentarje, ki ste jih pustili na družabnem omrežju ali spletnem forumu, shranite med e-poštne osnutke. Ko boste imeli čas, se vrnite do njih in jih predelajte v objave za na blog. Tako preprosto je.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.