Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka.
Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi starejše objave in razišče, katere so bile bolj uspešne (so imele večji odziv, doseg ipd.) in sporoči, o čem pisati in s kakšnimi oznakami opremiti svoje objave.
Za začetek zadostuje že vnos ključne besede, ki je del vaše strategije priprave vsebin za družbene medije. BuzzSumo vam bo ponudil seznam najbolj uspešnih vsebin glede na njihove deleže ogledov in delitev, zato si boste hitro lahko ustvarili sliko, kakšne so uspešne objave.
Ker nekatere vsebine v posameznih omrežjih delujejo bolje kot druge, lahko vsebine premikate po družbenih omrežjih. Oboroženi s temi podatki lahko povečate učinkovitost svoje vsebine, tako da objavite vsebino, ki ima večje možnosti za uspeh na določenem omrežju, prav tam.
Vsebino lahko filtrirate tudi glede na vrsto (kar je idealno, če iščete videoposnetke ali infografike) ali po časovnem obdobju. Slednje vam omogoča, da najdete vsebino, ki je bila najbolj priljubljena v zadnjih 24 urah, ali pa zimzeleno vsebino, ki je bila priljubljena v zadnjem letu. Izbira je vaša.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.