Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka.
Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi starejše objave in razišče, katere so bile bolj uspešne (so imele večji odziv, doseg ipd.) in sporoči, o čem pisati in s kakšnimi oznakami opremiti svoje objave.
Za začetek zadostuje že vnos ključne besede, ki je del vaše strategije priprave vsebin za družbene medije. BuzzSumo vam bo ponudil seznam najbolj uspešnih vsebin glede na njihove deleže ogledov in delitev, zato si boste hitro lahko ustvarili sliko, kakšne so uspešne objave.
Ker nekatere vsebine v posameznih omrežjih delujejo bolje kot druge, lahko vsebine premikate po družbenih omrežjih. Oboroženi s temi podatki lahko povečate učinkovitost svoje vsebine, tako da objavite vsebino, ki ima večje možnosti za uspeh na določenem omrežju, prav tam.
Vsebino lahko filtrirate tudi glede na vrsto (kar je idealno, če iščete videoposnetke ali infografike) ali po časovnem obdobju. Slednje vam omogoča, da najdete vsebino, ki je bila najbolj priljubljena v zadnjih 24 urah, ali pa zimzeleno vsebino, ki je bila priljubljena v zadnjem letu. Izbira je vaša.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.