Stik s strankami je pomemben

by 10 Jul 2019kupci, prodaja, zaposleni

Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni.

Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev. Tako se bodo stranke počutile pomembne in spoštovane, spoznale bodo (nekatere) ljudi, ki ustvarjajo izdelke, katere one kupujejo. Prav tako imajo takšni obiski pozitiven vpliv na zaposlene, saj se tako še bolj poistovetijo s strankami.

Tudi stranke, ki podjetje obiščejo prvič, bodo cenile uspehe drugih strank, dosežene z vašimi izdelki – in zelo verjetno je, da bo rezultat takega obiska še večji obseg naročil.

Poudarite/izpostavite najboljše zgodbe/uspehe

Zgodbe o uspehu velja tudi sicer izpostaviti v podjetju, saj pozitivni rezultati pa tudi uspehi strank, doseženi z vašimi izdelki, pozitivno vplivajo na klimo v podjetju. Odlične dosežke in rezultate lahko delite v obliki e-poštnega obvestila, prelomne in izjemne dosežke pa lahko ovekovečite tudi s kakim velikim posterjem, foto steno ali podobno stvarjo v podjetju, ki bo zaposlene vsak dan znova opominjala, da so bili tudi sami nekaj prispevali v mozaik uspeha.

Stik s strankami je pomemben 2 Stik s strankami je pomemben 3 Stik s strankami je pomemben 4
Stik s strankami je pomemben 5
Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This