Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in koristih naših izdelkov ali storitev, smo tudi korak bližje prodaji.
Izdelki so različnih vrst in oblik, nekateri enostavni in logični, drugi precej bolj kompleksni. A ne glede na to, kaj prodajamo, moramo predvsem končnim uporabnikom, stvari ustrezno poenostaviti in približati. Stvari, ki jih ne razumejo, pač ne bodo kupili.
Zato velja za kompleksne izdelke in storitve približati kupcu. Eden najboljših vzvodov v tem primeru je izobraževanje, ki odpravi morebitne predsodke glede zapletenosti uporabe. Hkrati pa izobraževanje potencialnih strank predstavlja priložnost, da tem ustvarimo dodatno vrednost s tem, ko jim predstavimo kakšno dodatno funkcijo ali možnost, na katero same niso niti pomislile. Zelo učinkovito je izobraževanje, ki potencialni stranki predstavi, kako bo z našim izdelkom ali storitvijo rešila svoj izziv ali težavo, zelo dobrodošlo je, če naš izdelek omogoča boljši način dela od konkurenčnih. Skratka, potencialnem kupcu velja skozi proces pridobivanja informacij servirati izobraževanje, tekom tega pa mu izpostaviti čim več koristi. Poleg koristi velja morebiti omeniti tudi škodo, ki jo lahko povzroči reševanje izziva na drugačen način – a pri strašenju kupcev vendarle ne gre pretiravati, da jih ne bi odgnali.
Prodajajo preglednost, enostavnost in zgledi
Kupcev ne zanima, kako podrobno deluje posamezen sistem v avtomobilu ali likalnik na paro. Le redki se do potankosti spuščajo v tehnične podatke. Raje slišijo, katere koristi jim prinaša nov izdelek pred starim. Te informacije jim velja servirati kar se da pregledno in enostavno. Npr. 30 % več pare za enostavnejše likanje. Manj vzdrževanja ali brez vzdrževanja. Pri tem velja potencialnim strankam postreči z več praktičnimi primeri in dobrimi, saj to tudi poenostavi njeno predstavo o izdelku in jo dodatno prepriča v nakup.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.