Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se.
Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem trenutku in na pravi način prepoznati »bolečino« oziroma težavo stranke ter ji ponuditi ustrezno rešitev, ta bo skoraj zagotovo prodal.
Reševanje bolečin(e)
Verjeli ali ne, reševanje bolečin(e) strank je najbolj univerzalni prodajni recept, saj deluje vedno in povsod. Večja kot je težava, večja je nujnost njene rešitve in takrat so mogoči tudi večji kompromisi glede sredstva ali načina, ki to težavo reši.
Univerzalni prodajni recept je torej reševanje aktualne, torej sedanje bolečine. Če z nakupom nečesa stranka to bolečino omili ali odpravi, bo zadovoljna.
V kolikor naš izdelek, storitev ali rešitev stranki ne zmanjša ali odpravi bolečine, potem prodajamo napačno stvar in to velja čim prej spremeniti, sicer bo naš obstoj kmalu ogrožen (ker ne bo prodaje).
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.