Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je ustvarjanje odličnega delovnega okolja. Ni poceni, se pa vsekakor splača.
Marsikatero podjetje sploh ne spremlja stroškov, povezanih z menjavo zaposlenih. Pa gre za pomembne in nič kaj majhne stroške. Stroški uvajanja, stroški začetniških napak, stroški obremenitve sodelavcev, ki morajo občasno prevzeti naloge zaposlenega, ki je zapustil delovno mesto … in še bi lahko naštevali. Fluktuacija zaposlenih torej stane in to ne malo denarja, posebej, če so v igri odpravnine ipd.
Če ste zadovoljni s svojimi zaposlenimi, poskrbite, da bodo tudi oni zadovoljni s podjetjem in delovnim mestom. Za obe strani bo to najboljša in na dolgi rok tudi najcenejša rešitev.
Ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati
Pust delovni kotiček s starim telefonom in računalniškim monitorjem ter porumenelo tipkovnico vsekakor ni okolje, v katerem bi si želelo delati veliko ljudi. Ne glede na to, ali zaposlenim nudite pisarniško ali proizvodno okolje, za oba velja, da lahko z nekaj truda in vložka postaneta prijetna. Stremite k temu, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati in ne obratno – da bi vas zaradi poslovnega okolja zapuščali.
To pa storite tako, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni srečni, saj bodo le tako lahko dali vse od sebe.
Ne le okolje, pomembni so tudi ljudje
K fluktuaciji kadra lahko veliko prispeva tudi vzdušje v ekipi. Ljudje, ki se ne vklopijo v ekipo, to zapustijo. Včasih ekipo sestavljajo problematični posamezniki, ki rušijo njeno ravnovesje, slednje pa škodi tudi prodajnim rezultatom. V svetu niso redki primeri, ko je podjetje odpustilo svoje najboljše prodajalce, saj so ti tlačili sodelavce v nič in jih spravljali v slabo voljo. Uvedli smo pravilo »brez kretenov«, se ukrepa spominja direktor podjetja, ki je že odpustil več dobrih prodajalcev, kateri se niso bili sposobni prilagoditi ekipno usmerjeni kulturi podjetja. Negativnost in slab odnos sta namreč nalezljiva, zato ju velja takoj izkoreniniti.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.