Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša.
Razloge za nakupne odločitve smo na tem mestu že obravnavali. Lahko jih le na kratko obnovimo. Ljudje nekaj kupimo zaradi dveh razlogov. Bodisi se, da z nakupom odpravimo neko bolečino (ali izziv), bodisi z nakupom pridobimo (večje) ugodje ali udobje. V naših glavah sta vedno prisotna oba omenjena razloga. Tega se mora sleherni prodajalec stalno zavedati in spretno krmariti med njima.
Poslušajte stranke. Vedno!
Kdor bi rad proda(ja)l, mora poslušati stranke in jim dati to, kar želijo. Jim obljubiti to, kar pričakujejo. Mar zares veste, kaj to je? Dvomim. To najbolje vedo stranke same, zato jim velja prisluhniti. Vprašajte jih po njihovih izzivih, bolečini, želji po ugodju ali udobju. In potem predvsem poslušajte. Skrajno pozorno. In pomnite. Kupci vam bodo sporočili razloge, zakaj so vaši plusi prevladali. Tisti, ki niso kupili pri vas, pa so še pomembnejši – povedo vam (tako ali drugače), kaj delate narobe.
Analizirajte vse prejete informacije in jih ustrezno uporabite v prodaji. Ne delajte napak. Prisluhnite, nato rešujte in prodajajte.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.