Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil ravno od mene?«
Ko enkrat poznate odgovor na najbolj zahtevno »zakaj« vprašanje, je vse lažje. Ostalo je rutina, logistika. Ko veste, zakaj ste prodali in še boste prodajali.
Vsak zakaj seveda rodi še več »zakajev«. Eden pomembnejših je že ta: »Zakaj bi nam kupec sploh namenil pozornost, nam dal priložnost?« V preteklih zapisih smo pojasnili, da si moramo pozornost prislužiti oziroma priboriti – s pravo vsebino in sporočili.
Kupci imajo seveda še cel kup vprašanj – predvsem o koristnosti nakupa posameznega izdelka ali storitve. Nanje moramo pravilno odgovoriti še pred nakupom, sicer do tega morebiti sploh ne pride. Naštel nam bo le razloge, zakaj se ni odločil za nas in našo ponudbo.
Postavljanje vprašanj je pomembno, prav tako iskanje odgovorov. Na težka vprašanja morate biti v poslu pripravljeni in imeti ustrezen odgovor »na zalogi«.
Da ponovim – zakaj bi stranka nekaj kupila prav pri vas?
Med ustreznimi odgovori so:
- Ker bo s tem nakupom rešila svojo težavo.
- Ker bo imela od nakupa take in take koristi.
- Ker bo sicer zamudila odlično priložnost.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.