Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled.
Obstajajo 3 skupine ljudi, ki bodo brale vaše vsebine. Vzemimo primer, da ste ponudnik neke strokovne storitve. Kdo so vaše prave stranke?
- Prva skupina je majhna. V njej so serijski lovci na brezplačne ugodnosti. Ti ljudje nikoli ne plačajo strokovne pomoči, nasveta ali storitve. Nikoli niso bili in ne bodo perspektivne stranke, zato z njimi ne izgubite ničesar.
- Druga skupina je največja. V njej so ljudje, ki bodo poskušali nekaj narediti sami, vendar bodo najeli strokovnjaka, če ne bodo dobili potrebnih rezultatov. Cenijo pristno strokovno znanje.
- Tretja skupina je najmanjša. To so redki ljudje, ki razumejo, da z najemom strokovnjaka, ki bo zanje nekaj naredil vrhunsko, do rezultata dokopljejo hitreje in pogosto tudi (dolgoročno) ceneje.
Kaj pa to pomeni za vas in vaše podjetje:
- Nihče iz prve skupine vam ne bo dal zaslužka. Ničesar niste izgubili, če ste jim dali brezplačne informacije.
- Nekateri v drugi skupini bodo uporabili vaše podatke in vsebine. Če bodo uvideli, da potrebujejo strokovno pomoč, vas bodo najeli.
- Predstavniki tretje skupine, če z vsebinskim marketingom dokažete, da ste resnično strokovnjak na svojem področju, vas bodo zaposlili. Vse bodo vedeli o vas in vašem delu.
Nasvet s področja vsebinskega marketinga: ignorirajte vsakogar, ki vam pove, da bo vsaka vsebina v redu in da lahko vsebinske objave avtomatizirate. To ne drži. Če vsebina, ki jo nekdo ustvari, ni uporabna, ne bo za vas naredila nič dobrega, lahko vam celo škodi.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.