Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite.
Kako? Obstajajo kakšne spletne začimbe?
Seveda obstajajo. Dober primer so spletni dnevniki, ki lahko poživijo sleherno spletno stran. Njihovo vsebino – npr. nasvetne ali izkustvene ali izobraževalne prispevke – velja izpostaviti tudi na družbenih omrežjih in tako poskrbeti, da bo spletno mesto deležno večjega obiska. Pri tem poskrbite za kakovostno slikovno gradivo, saj statistika kaže, da imajo kakovostne fotografije kar 40-krat večjo verjetnost deljenje preko družbenih omrežij.
Ne pozabite na video
Ne le slike, še večji magnet so video posnetki. Verjamem, da vsak izmed nas ne zna ustvariti privlačnega, kaj šele viralnega video posnetka. Znamo pa fotografirati. Z orodjem, kakršna je platforma Lumen5, lahko npr. iz fotografij hitro (v 10 ali 15 minutah) sestavimo zanimiv video posnetek, ki bo pritegnil očesna zrkla obiskovalcev in nam prispeval klike.
Preizkusite trend »gibljivih sličic«
Če vi ali vaša ekipa vendarle ni kos izdelavi zanimivih video posnetkov, ne gre kar odnehati. Preizkusite se lahko v novi trendovski rešitvi, ki preplavlja družbena omrežja – gibljivih sličicah ozr. t. i. GIF-posnetkih. V tem primeru je par zaporednih slik, ki prikazujejo neko gibanje ali spremembo, zajeto v posnetek. Tega lahko hitro in enostavno izdelate s pomočjo spletnega orodja Giphy.
Univerzalni magnet – darilca
Na družbenih omrežjih seveda prav v vsakem trenutku vžgejo tudi brezplačna darila. Manjše pozornosti, darilne kartice in boni ali kuponi za popust so stvari, ki bodo pritegnile obiskovalce. A vsekakor poskrbite, da bodo tudi te okusno in stilsko izdelane, saj želite ohranjati ali dvigniti ugled podjetja.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.