Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva
LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja.
Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča izpostavljenost do vaše ciljne publike in pomaga graditi vaš ugled, da postanete verodostojen strokovnjak v svoji panogi.
Poglejmo si primer Wendy McClelland. Bila je popolna novinka, a s svojo tretjo objavo, ki se je glasila »Zakaj se odpovedujem sestankom ob kavi?«, je dobila več ogledov, všečkov in komentarjev, kot bi jih kadarkoli lahko pričakovala.
Wendy je namreč imela le nekaj več kot 1.500 kontaktov, vendar je njena objava dosegla več kot 61.500 ogledov in dobila 350 všečkov in 500 komentarjev! Njeni vsebini je torej bilo izpostavljenih več kot 60.000 ljudi izven njene mreže.
Medtem ko večina objav ne bo dosegla tako skrajnega dosega, pa lahko vse objave dosežejo nove ljudi.
Ob vsaki objavi bodo vaši kontakti in sledilci prejeli obvestilo. Če bo objava resnično dobra, ima tudi možnost, da najde pot v e-poštni obvestilnik LinkedIn Pulse, ki ga to omrežje pošlje svojim članom v obliki predlogov objave, ki bi jih lahko zanimale. In potem kamenček sproži plaz.
Kakšno vsebino naj napišem?
Če želite povečati svoje možnosti za uspeh s Publisherjem, ustvarite objave profesionalnega videza, ki bodo ustrezale potrebam in bolečinam vašega občinstva. Prepričajte se, da ne pišete neželenih vsebin ali širite promocijskih informacij.
Objavite vsebine, ki bodo za bralca dragocene. Te bo vaše omrežje delilo s svojimi kontakti, vaš doseg pa se bo še povečal.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.