Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo.
Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim izpolnijo (ali vsaj pomagajo izpolniti) katero od njihovih potreb, zahtev ter želja. V praksi bodo stranke zveste podjetju, ki bo izboljšalo njihovo življenje in/ali delo, pomagalo do večjega (finančnega) uspeha, jim prihranilo denar, pomagalo do bolj zdravega življenja, jih zaščitilo ali pa pomagalo ustvariti dobre/boljše odnose z drugimi. A to še ni vse. Ključno je, da podjetje strankam – obstoječim in potencialnim, pove oziroma razloži ali pokaže, kako bo svojo obljubo izpolnilo.
Postanite prijatelji stranke
Težava številnih podjetij pri iskanju zvestobe strank je že njihovo napačno razmišljanje. Večina podjetij namreč razmišlja v smeri, kako stranke malodane prisiliti, da se bodo vrnile k njim, namesto da bi razmišljalo v smeri, kakšno naj podjetje postane, da se bodo stranke same želele vračati.
Do strank se je namreč treba obnašati kot do svojih prijateljev. Stranke morajo začutiti, da jim boste pomagali, če bodo naletele na težavo (npr. odpravljanje reklamacij, dodatno izobraževanje …), da jim boste dali sveže in zanje relevantne informacije (ne pa prodali stare zaloge, da bi se je znebili), da boste znali najbolj učinkovito rešiti njihovo težavo …
Analizirajte vašo povezavo s stranko – če ugotovite, da ste slab prijatelj, ali, še huje, da v očeh strank sploh niste prijatelj, takoj ukrepajte. Zvestobo si pač morate zaslužiti, če želite z njo na dolgi rok služiti.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.