Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo.
Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim izpolnijo (ali vsaj pomagajo izpolniti) katero od njihovih potreb, zahtev ter želja. V praksi bodo stranke zveste podjetju, ki bo izboljšalo njihovo življenje in/ali delo, pomagalo do večjega (finančnega) uspeha, jim prihranilo denar, pomagalo do bolj zdravega življenja, jih zaščitilo ali pa pomagalo ustvariti dobre/boljše odnose z drugimi. A to še ni vse. Ključno je, da podjetje strankam – obstoječim in potencialnim, pove oziroma razloži ali pokaže, kako bo svojo obljubo izpolnilo.
Postanite prijatelji stranke
Težava številnih podjetij pri iskanju zvestobe strank je že njihovo napačno razmišljanje. Večina podjetij namreč razmišlja v smeri, kako stranke malodane prisiliti, da se bodo vrnile k njim, namesto da bi razmišljalo v smeri, kakšno naj podjetje postane, da se bodo stranke same želele vračati.
Do strank se je namreč treba obnašati kot do svojih prijateljev. Stranke morajo začutiti, da jim boste pomagali, če bodo naletele na težavo (npr. odpravljanje reklamacij, dodatno izobraževanje …), da jim boste dali sveže in zanje relevantne informacije (ne pa prodali stare zaloge, da bi se je znebili), da boste znali najbolj učinkovito rešiti njihovo težavo …
Analizirajte vašo povezavo s stranko – če ugotovite, da ste slab prijatelj, ali, še huje, da v očeh strank sploh niste prijatelj, takoj ukrepajte. Zvestobo si pač morate zaslužiti, če želite z njo na dolgi rok služiti.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.