Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete?
Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso navdušeni nad reklamami, zato na spletu vedno večje število uporabnikov uporablja dodatke za brskalnike, ki onemogočajo prikaz oglasnih vsebin. Raziskava podjetja HubSpot je ugotovila, da 64 % uporabnikov spleta spletne oglase dojema kot nadležne in moteče. Vplivneži pa težavo motečih oglasov zaobidejo.
Kdo sploh so vplivneži? Znane osebe, novinarji, športniki, pač vsi, ki imajo veliko sledilcev in navijačev, ki radi prisluhnejo temu, kar imajo povedati. Globalni vplivneži imajo več milijonov sledilcev, t. i. mikro vplivneži pa na tisoče. In če se sprašujete, zakaj bi se potemtakem ukvarjali z mikro vplivneži – zato, ker ti precej bolj učinkovito širijo zavedanje o posamezni blagovni znamki.
Število sledilcev ni pomembno
A pozor, število ljudi, ki na družabnih omrežjih sledijo vplivnežem, naj ne bo odločilnega pomena pri tem, katerega vplivneža izbrati za svojo promocijo. Te sledilce si marsikdo preprosto kupi. Precej bolj pomemben podatek je stik z njimi. Ali vplivnež odgovarja na vprašanja sledilcev, kakšna je njegova interakcija, kakšni so komentarji pod njegovimi objavami?
Želite si vplivnežev, ki imajo prave in zveste privržence. Ti bodo tudi dejansko sledili priporočilom vplivneža.
Ne želite pa si vplivneža, ki vsak teden reklamira druge izdelke ali storitve.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.