Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi podjetje. Kako do kakovostnega slogana?
Slogan bi moralo imeti vsako podjetje. Nekatera jih imajo celo več in jih kombinirajo s svojimi marketinškimi aktivnostmi.
Težka naloga
Resnica je ta, da si je slogan težko zamisliti, saj je veliko idej že uporabljenih. Tudi dejstvo, da se podjetje v vsaki panogi osredotoči le na peščico besed iz slovarja in skuša kovati rime z njimi, ne pomaga. Nekatera najamejo celo kreativno agencijo za to nalogo in jo mastno plačajo.
Slogan naj rabi kot opomnik za vas in vaše občinstvo o tem, kaj točno počnete. Dober slogan se bo širil viralno in ne le od ust do ust.
Kakšen slogan neki?
Verjetno ste že slišali slogana »Samo naredi to« (Nike) ter »Misli drugače« (Apple). Predvsem zato, ker ju podjetja večkrat, no, praktično povsod oglašujejo in ponavljajo – v svojih oglasih, na embalaži, na spletnih straneh in v prodajalnah.
Kako začeti?
Pisanja slogana se lotite podobno kot zbiranja vseh drugih idej. Z idejnim viharjenjem (ang. brainstorming) med zaposlenimi, družinskimi člani in prijatelji. Nato izberite par stavkov, ki so najbližje tistemu, kar bi radi sporočili ter jih dodatno izpilite (če niste že takoj zadovoljni z njimi).
Strokovnjaki priporočajo še naslednje usmeritve:
- Bodite kratki in jedrnati.
- Govorite o koristih ne pa funkcijah.
- Uporabljajte pozitivne besede.
- Po potrebi stvari (močno) poenostavite.
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.