3 napake, ki jih delate pri samopromociji

Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam.
- Vpletanje družinskih članov in prijateljev
To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij. Ko začnete nov projekt in ste navdušeni nad njim, morate o njem najprej obvestiti prijatelje in družino. Medtem ko ste vi pokroviteljski, pa lahko izpadete brezsrčni in naporni – sploh če družinske člane in prijatelje silite v to, da stalno promovirajo vaše podjetje – npr. na družbenih omrežjih.
Seveda ni nič narobe, če želite prijatelje ali družino pripraviti do tega, da bi podprli vaše nova podjetja. Vendar morate razumeti, da tega niso dolžni storiti, in jih zato ne silite.
- Navezovanje pogovora na vaše projekte
Očitno je, da oglašujete vaše podjetje. Vendar, če to počnete ves dan in z vsako osebo, na katero naletite, to ni v redu. Gre za zelo hiter način, kako izgubiti pozornost in spoštovanje ljudi. Zato ne skušajte vsakega pogovora spremeniti v temo o vašem podjetju in dejavnosti.
- Pošiljanje neželene pošte in nadlegovanje stikov
Danes lahko stopite v stik z ljudmi neposredno iz postelje ali naslonjača. Potencialne stranke lahko nagovorite preko e-pošte ali družabnih omrežij. A pri tem morate imeti mejo in okus. Brezobzirni pristop in pošiljanje ponudb na vse mogoče naslove, vas bo spremenil v pošiljatelja neželene pošte, ustrezno pa se bodo odzvali tudi prejemniki – in vas ignorirali. Z občasno e-pošto ali ponudbo ni nič narobe, a prevelika frekvenca stranke odbija.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.