6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila?
Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na oglaševalce in ustvarjalce vsebin. Takoj, ko obvladate eno orodje ali tehniko, se pojavi novo orodje ali tehnika. Drži, trženje se je spremenilo in se spreminja. A nekateri temelji ostajajo enaki.
- pravilo: ne bodite zlobni
Kar zadeva pravila trženja, je tole najlažje izvedljivo v praksi. Vaša reakcija naj bo podobna blagajnikovi – vedno stranki dajte še nasmeh. Prijaznejše trženje bo spodbudilo več pozitivnih odzivov in nakupov.
- pravilo: spoznajte svoje občinstvo
Poznavanje vaše občinstva ni tako preprosto kot mislite. Zelo podrobno morate poznati demografijo, želje in potrebe (celo sanje) strank, če jim želite ustreči.
- pravilo: pokažite »kaj«, ne »kako«
Stranke skrbijo rezultati precej bolj, kot jim je mar za postopek, ki ga vi opravite za doseganje teh rezultatov. Drži, nekatere stranke zanimajo podrobnosti, spet drugi prav nič. Večina ljudi si želi hitro rešiti problem. Prav zato so prišli k vam, sicer bi ga rešili sami.
- pravilo: bodite pozorni na dejanja svojih strank (in ne le njihove besede)
Večkrat ni dovolj, da stranke le slišite. Bodite pozorni na njihovo obnašanje, saj z njim lahko povedo še bistveno več kot z besedami. Večkrat se zgodi, da stranka reče, da je zadovoljna s storitvijo, a nato ničesar več ne kupi. Lahko pa jezna stranka kriči na prodajalce, a se vedno znova vrne v trgovino.
- pravilo: vaša dejanja morajo biti vredna zaupanja
Nikoli ne storite stvari, s katerimi bi omajali zaupanje strank. Kar jim obljubite, tudi izpolnite, sicer raje ne obljubljajte.
- pravilo: bodite etični (konkurent)
Tudi če ste odlični v tem, kar počnete in je vaša blagovna znamka najboljša med najboljšimi, imate opravka s konkurenti, ki jih lahko vaše stranke prosto izbirajo. Vašim strankam morate omogočiti to svobodo. Izogibajte se prikritim, neetičnim praksam, kot je poskušati narediti svojo blagovno znamko boljšo s tem, da očrnite konkurenta.
Previous article
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.