6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila?
Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na oglaševalce in ustvarjalce vsebin. Takoj, ko obvladate eno orodje ali tehniko, se pojavi novo orodje ali tehnika. Drži, trženje se je spremenilo in se spreminja. A nekateri temelji ostajajo enaki.
- pravilo: ne bodite zlobni
Kar zadeva pravila trženja, je tole najlažje izvedljivo v praksi. Vaša reakcija naj bo podobna blagajnikovi – vedno stranki dajte še nasmeh. Prijaznejše trženje bo spodbudilo več pozitivnih odzivov in nakupov.
- pravilo: spoznajte svoje občinstvo
Poznavanje vaše občinstva ni tako preprosto kot mislite. Zelo podrobno morate poznati demografijo, želje in potrebe (celo sanje) strank, če jim želite ustreči.
- pravilo: pokažite »kaj«, ne »kako«
Stranke skrbijo rezultati precej bolj, kot jim je mar za postopek, ki ga vi opravite za doseganje teh rezultatov. Drži, nekatere stranke zanimajo podrobnosti, spet drugi prav nič. Večina ljudi si želi hitro rešiti problem. Prav zato so prišli k vam, sicer bi ga rešili sami.
- pravilo: bodite pozorni na dejanja svojih strank (in ne le njihove besede)
Večkrat ni dovolj, da stranke le slišite. Bodite pozorni na njihovo obnašanje, saj z njim lahko povedo še bistveno več kot z besedami. Večkrat se zgodi, da stranka reče, da je zadovoljna s storitvijo, a nato ničesar več ne kupi. Lahko pa jezna stranka kriči na prodajalce, a se vedno znova vrne v trgovino.
- pravilo: vaša dejanja morajo biti vredna zaupanja
Nikoli ne storite stvari, s katerimi bi omajali zaupanje strank. Kar jim obljubite, tudi izpolnite, sicer raje ne obljubljajte.
- pravilo: bodite etični (konkurent)
Tudi če ste odlični v tem, kar počnete in je vaša blagovna znamka najboljša med najboljšimi, imate opravka s konkurenti, ki jih lahko vaše stranke prosto izbirajo. Vašim strankam morate omogočiti to svobodo. Izogibajte se prikritim, neetičnim praksam, kot je poskušati narediti svojo blagovno znamko boljšo s tem, da očrnite konkurenta.
Previous article
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.