Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom.
Bržkone najboljše prodajno pismo tega sveta, je, vsaj sodeč po sodobnih učbenikih, izdelal časnik Wall Street Journal. V treh desetletjih je na njegov račun zaslužil več milijard ameriških dolarjev prihodkov iz naročnin. Vas zanima, kaj je v njem pisalo?
No, zagotovo ni pisalo zgolj: naročite se na časnik, imamo ugodno ponudbo.
Ne, primerjalo je uspeh z neuspehom in to skozi zgodbo poslovneža. In to poslovneža srednjih let, ki se nekega dne vpraša, kaj je pravzaprav dosegel v življenju. Je mar bližje študijskemu idealu izvršnega direktorja oddelka ali kar podjetja ali pa je nemara pristal med uradniki in operativci, ki iz dneva v dan ponavljajo iste stvari? Po iskreni samoanalizi je ocenil, da je za izostanek uspeha kriv manko odločilnih informacij, takih, ki bi mu pomagale pri sprejemanju boljših odločitev. Ali, kot je povzel Wall Street Journal, je to razlika med bolj ali manj uspešnimi poslovneži. Omenjeni časnik je namreč vir informacij za uspešne. Skrivnost njihovega uspeha, če želite.
In prodajno sporočilo podkrepil s povzetkom zgodbe: Naročite si pravi vir informacij, če želite biti v koraku z uspešnimi.
Primeri in zgledi vlečejo
Tehnični podatki so lahko skrajno suhoparni. Ljudje precej bolje razumemo praktične primere in zglede. Ne glede na to, kaj prodajamo, pa naj bo to delovni stroj, počitniški aranžma ali nekaj tretjega, vedno poiščimo najboljše prakse in jih izpostavimo. Še bolje je, če dobro poznamo potencialnega kupca in mu sporočimo, kaj mu bosta naš izdelek ali storitev omogočila in kako ter zakaj ga velja izbrati.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.