Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav je bila ta na slepih testiranjih boljša.
Pred skoraj 40 leti so se v podjetju Coca Cola odločili, da bodo spremenili okus svoje najbolje prodajane pijače, ki nosi tudi ime podjetja. A »nova Coca Cola« je doživela tržni neuspeh kljub temu, da je podjetje na slepih preizkusih dokazalo, da jo večina kupcev označi za bolj okusno od stare različice. Pa to preprosto ni bilo dovolj. Podjetje je celo vsak dan prejelo več deset tisoč klicev in pisem ljudi, ki so želeli ohraniti staro pijačo, torej tisto, ki so jo pili že leta oziroma desetletja.
Novosti so dvorezen meč
Coca Cola se je na zelo grob način naučila lekcije, ki bi jo moral poznati vsak tržnik oziroma prodajalec. Ljudje smo zelo občutljivi na spremembe, posebej če so te večje po obsegu oziroma posledicah. Podobno je s tehničnimi in drugimi novostmi, pri katerih podjetje prevzema določeno mero tveganja. Včasih sta možnosti le dve – potencialni kupec se novosti razveseli in zaradi nje tudi kupi nov izdelek, lahko pa ga novost (ali več njih) zmede in odvrne od nakupa.
Česa ne smete (nikoli) spreminjati
V prodaji ali trženju tako nikoli ne smete spremeniti tistih ključnih značilnosti, zaradi katerih sploh imate kupce oziroma te vplivajo na njihovo zvestobo oziroma stvari, zaradi katerih ste (najbolj) prepoznavni.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.