Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav je bila ta na slepih testiranjih boljša.
Pred skoraj 40 leti so se v podjetju Coca Cola odločili, da bodo spremenili okus svoje najbolje prodajane pijače, ki nosi tudi ime podjetja. A »nova Coca Cola« je doživela tržni neuspeh kljub temu, da je podjetje na slepih preizkusih dokazalo, da jo večina kupcev označi za bolj okusno od stare različice. Pa to preprosto ni bilo dovolj. Podjetje je celo vsak dan prejelo več deset tisoč klicev in pisem ljudi, ki so želeli ohraniti staro pijačo, torej tisto, ki so jo pili že leta oziroma desetletja.
Novosti so dvorezen meč
Coca Cola se je na zelo grob način naučila lekcije, ki bi jo moral poznati vsak tržnik oziroma prodajalec. Ljudje smo zelo občutljivi na spremembe, posebej če so te večje po obsegu oziroma posledicah. Podobno je s tehničnimi in drugimi novostmi, pri katerih podjetje prevzema določeno mero tveganja. Včasih sta možnosti le dve – potencialni kupec se novosti razveseli in zaradi nje tudi kupi nov izdelek, lahko pa ga novost (ali več njih) zmede in odvrne od nakupa.
Česa ne smete (nikoli) spreminjati
V prodaji ali trženju tako nikoli ne smete spremeniti tistih ključnih značilnosti, zaradi katerih sploh imate kupce oziroma te vplivajo na njihovo zvestobo oziroma stvari, zaradi katerih ste (najbolj) prepoznavni.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.