Ciljajte obiskovalce spletnega mesta z oglasi na družbenih omrežjih
Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi.
Danes obstajajo odlične možnosti za ponovno ciljanje občinstva, saj lahko na spletu sledite obiskovalcem svoje spletne strani na druga spletna mesta in družabna omrežja. Če npr. ugotovite, da po vaši strani obiščejo še Twitter in Facebook, jih spodbudite k nadaljnjemu ukrepanju – s serviranjem ustreznega oglasa.
Oglejmo si primer: na Facebooku ciljate na obiskovalce svojega spletnega mesta, zato jim prikažite oglase, katerih vsebina poudari vsebine vaše strani. Vaš cilj je, da postanejo vaši oboževalci. Tak oglas vas trenutno stane okoli 15 centov na oboževalca. V zameno dobite ustreznega uporabnika in širite nabor občinstva in potencialnih kupcev.
Vaše potencialne stranke namreč ne vidijo vse vaše komunikacije, vendar lahko z dobrimi marketinškimi taktikami izboljšate svoje možnosti za prikaz pravih vsebin na družabnih omrežjih. Že res, da tovrstno ciljanje obiskovalcev ni zastonj, se pa v praksi lahko še kako splača.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.