»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih velja skrajno premišljeno.
Če želite biti uspešni na družbenih medijih, prenehajte delati brez načrta in uporabljati oznake # (ang. hashtag) kar po vzgibu. Tudi njihovo oblikovanje, postavljanje in objavljanje namreč zahteva premislek oziroma strategijo, saj si želite, da so pika na i oziroma tisto lepilo, ki povežete vse dele vaše marketinške kampanje.
Oznaka naj bo enostavna
Prvo pravilo oznak #: uporabite hashtag, ki ga je enostavno črkovati in si ga je enostavno zapomniti. Če se želite prepričati, da se morebiti vaš izbrani hashtag že ne uporablja za kaj drugega, to najprej preverite na vseh kanalih, vsekakor pa še preden ga uporabite za oglaševalsko akcijo. Sicer utegnete delati reklamo nekomu drugemu.
Ko ustvarite svojo oznako (hashtag), jo spretno vpletite v svoje trženjske aktivnosti na družbenih omrežjih. Oznaka # seveda zahteva tudi spremljanje – sledite temu, kaj se z njo dogaja in se pridružite pogovorom, ki jo vsebujejo! Sicer tvegate, da bo zamrla in šla v pozabo.
Poenostavljeno sledenje oznakam
Za sledenje posamezni oznaki # lahko uporabite spletni storitvi, kot sta Social Mention in Sprout Social. Storitev TwiPho pa uporabite za spretno iskanje slik v hashtagu. Z omenjenimi orodji boste prihranili ogromno časa in bolje sodelovali z občinstvom.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.