Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih.
Kadarkoli ustvarite neko vsebino (članek, podcast ali videoposnetek) za svoj spletni dnevnik ali spletno mesto, hkrati izdelajte seznam 10 do 20 objav za družabna omrežja, ki jih lahko uporabite za promocijo te vsebine.
Ta isti koncept lahko uporabite tudi za produktne strani, prodajno vsebino ali katero koli drugo vsebino, ki jo želite promovirati.
Ko imate enkrat izdelan seznam objav za družbena omrežja, jih dodajte v preglednico, da jih boste lažje spremljali na enem mestu. To je lahko preprosta preglednica, ki vključuje samo kratek stavek ali dve in povezavo do vsebine, lahko pa je tudi naprednejša, s katero spremljate vse vaše objave vsebin za več omrežij hkrati.
Na ta način boste dolgoročno prihranili veliko časa. Prav tako sestavite knjižnico ali seznam tvitov in posodobitev stanja, ki jih lahko uporabljate v prihodnje. Kadarkoli morate načrtovati nove objave, se vrnite v preglednico, preglejte, kaj ste že objavili in dodajte nove vsebine.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.