Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val’a.« Mar to drži?
Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj »brezsramne« samopromocije. Pravzaprav je uspeh vašega projekta/posla odvisen od nje.
Razlika med brezsramno in zdravo samopromocijo
To, kar imenujemo »brezsramna« samopromocija, se v bistvu nanaša na stopnjo dojemanja samohvale. Denimo, da boste v službi deležni ocene svojega dela. Seveda boste želeli narediti malo samopromocije in poudarili, kako ste vi nekaj dosegli in zakaj bi morali dobiti več denarja ali odgovornosti. Toda to kaj hitro lahko prerase v podcenjevanje sodelavcev in postane primer brezsramne samopromocije. V nekaterih primerih lahko deluje. Vendar pa ljudje navadno ne marajo tistih, ki nenehno hvalijo le sami sebe.
Zgodilo se bo tudi, da boste idealen kandidat za neko delovno mesto. V tem primeru vam svetujemo, da se odločite za zdravo samopromocijo, brez pretiravanja.
Zakaj vaše podjetje potrebuje samopromocijo?
Pomislite za trenutek, koliko novih podjetij ste videli v zadnjem času – denimo na poti do vaše pisarne. Če živite v velikem mestu, bo številka visoka. Pa za številne med njimi še nikoli niste slišali. Že to je razlog, zakaj je samopromocija bistvena za podjetja. Ko zaženete novo podjetje, morate hitro dobiti stranke, sicer lahko pristanete v statistični kolumni, ki beleži poražence – približno polovica novoustanovljenih podjetij propade v prvih petih letih.
Samopromocija je na voljo v številnih okusih. Lahko svoje poslovanje promovirate na spletu z uporabo oglasov, poskrbite za optimizacijo ključnih besed na spletni strani (da vas iskalniki prej najdejo), pridobite vplivneže, da vas pohvalijo itd. Gre za t. i. zdrave samopromocijske pobude. O nezdravih pa več v drugem članku …
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.