Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke.
Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva načina. Prvi je, kako dobro je napisana vsebina. Odsotnost ali prisotnost pravopisnih napak, vključitev zanimive grafike, globina in temeljitost teme, itd. To je subjektivno razumevanje kakovosti. Drugi je, kako dobro deluje vsebina. Mar kakovostna vsebina deluje, če je ljudje ne najdejo, konzumirajo in jo delijo? Vse je mogoče slediti z različnimi metrikami. Brez dobro napisanih vsebin trpi statistika. Brez statističnih podatkov pa je ustvarjanje dobro sprejetih vsebin le ugibanje. Začaran krog torej.
Kakovost po Googlovih kriterijih
Google na spletu vse vidi in vse najde. Njegove prakse so usmerjene na subjektivno kakovost vsebine. Toda vaša vsebina mora biti optimizirana za bralca, ne za spletni iskalnik. No, ja, tudi za slednjega, sicer je prvi ne bo niti našel. Kako torej doseči kakovost po Googlovih kriterijih?
Prvenstveno mora vsebina dostaviti, kar je obljubljala – ne bodite prevarantski ali uporabite bombastičnih naslovov samo zato, da bi dobili več klikov.
Vsekakor pa ne objavljajte vsebin z naslednjimi elementi:
– nedelujočimi povezavami
– prevarantskimi obljubami
– pretirano količino oglasov
– napakami v črkovanju ali slovnici
– napačnimi informacijami
– izmišljenimi informacijami
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.