Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira.
V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko velik izziv že kadrovanje. Najem specialistov na tem področju je lahko zato odlična poteza. Vodja prodaje se ne more ukvarjati še s kadrovsko problematiko. Z zaposlitvijo ali najemom storitev profesionalnega kadrovnika, ki bo opravljal iskanje kadrov in pregledoval prijave, boste racionalizirali svoje delo in preverili večje število kandidatov – ter na koncu dobili bolj sposobne ljudi. Vodja prodaje, direktor in drugi kadri pa bodo še naprej strateško razmišljali o scenarijih, kako zagotoviti rast poslovanja.
Izobražujejo naj strokovnjaki
Podobno velja za izobraževanja in prenos znanja ter usposabljanje zaposlenih. Usposabljanje novih kadrov, zlasti mladih, manj izkušenih ljudi, je zelo zamudno. Vrhunski prodajalci pa rabijo rezultate in se ne morejo posvetiti tedenskemu izobraževanju novincev. Če lahko najamete nekoga z učnimi izkušnjami, ki resnično nudi to, kar potrebujete, to tudi storite. S tem boste sprostili čas menedžerjev in vodij ter na koncu dobili bolj usposobljeno ekipo.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.