Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri jih ignorirajo, drugi blokirajo. A težava je v tem, da veliko platform, kot so spletne strani in revije, potrebuje oglase za svoje preživetje (in delovanje).
Zato so se odločili, da bodo prilagodile prikazovanje oglasov. Ena izmed rešitev je t. i. nativno oglaševanje. Gre za način spletnega oglaševanja, kjer skuša oglaševalec pozornost pridobiti tako, da obiskovalcem nudi oglasne vsebine, ki so v skladu z uporabniško izkušnjo glede na spletno mesto, kjer oglašuje. Oglasni formati so tako po obliki kot funkciji skladni z uporabniško izkušnjo. Namen tovrstnega oglaševanja je, da je plačljivo oglaševanje videti manj vsiljivo, s čimer se poveča verjetnost klikov na oglase.
Nativni oglasi so vrsta plačane vsebine, pri kateri se oglasna izkušnja ujema z uporabniško izkušnjo drugih vsebin. Povedano z drugimi besedami, nativni oglasi izgledajo kot običajna vsebina, ki jo pričakujete na posamezni platformi. Tam so zaradi zaslužka.
Nativno oglasi v reviji izgledajo podobno kot drugi članki. Na spletnem mestu izgledajo kot drugi prispevki na spletni strani. Nekateri mediji jih sicer (pravilno in pohvalno) označujejo z oznakami, da gre za plačano vsebino – a so tudi te oznake vse manjše in jih lahko hitro spregledamo.
Nativno oglaševanje je še kako prisotno v filmih in na televiziji, saj nam ta kaže igralce, ki uporabljajo posamezne izdelke ali pa so ti v ozadju, a jasno vidni. Nekateri oglaševalci so še bolj neposredni. Skozi tv serije in oddaje kažejo, kako njihov izdelek deluje – ne gre le za komercialno oglaševanje, saj je to del »predstave« za gledalca.
Družbeni mediji in iskalniki pa dejansko ne ustvarjajo uredniške vsebine, vendar so na njih oglasi predstavljeni na enak način kot vsebina, ki je značilna za te platforme. Na Twitterju so videti kot objave na Twitterju. Na Facebooku so videti kot objave na Facebooku. V iskalnikih so videti kot rezultati iskanja.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.