Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti … Spoznajte SEO.
Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se namreč, da mora spletna stran podjetja pristati na prvi strani rezultatov v spletnem iskalniku, saj sicer skorajda nima možnosti, da jo bodo uporabniki opazili. Namreč le desetina uporabnikov spletnih iskalnikov klikne na drugo stran z zadetki, naslednjim stranem pa se godi še precej slabše.
Brez »brezplačne promocije« iskalnikov pa našo spletno stran obiščejo le naključni obiskovalci.
Kaj je SEO?
SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization. Takšno optimizacijo za iskalnike pa sestavlja več dejavnikov, ki vplivajo na uvrstitev strani v iskalnikih. Predvsem ključne besede. Za začetek moramo torej zbrati ključne besede, preko katerih želimo, da nas stranke odkrijejo. Izdelajte prednostni seznam iskalnih izrazov, ki se nanašajo na stranko in tržni segment. Preglejte svojo ponudbo in ključne besede konkurentov.
Nato izbrane ključne besede čim pogosteje in logično uporabljajte v besedilih na spletni strani.
Majhen, a pomemben trik. Če uporabniki pogosto napačno napišejo kako besedo, se zatipkajo, tudi to vključite v svoje spletne (pod)strani. Na vsako stran postavite strateške besede in stavke s tovrstno vsebino.
Redna optimizacija je nujna
A s tem še niste končali. Vsakih 30 do 45 dni spremljajte uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih in poskrbite, da bodo vaše ključne besede ostale učinkovite. Redno ustvarjajte vsebine, ki jih vključujejo in jih objavljajte na spletu.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.