Kaj je prodajni marketing?

Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti strategijo prodajnega trženja, ki deluje.
Kaj je prodajni marketing? Za uspešno rast poslovanja je potrebna dobro izdelana kombinacija prodajne taktike in marketinških strategij.
Prodaja obsega neposredne medsebojne interakcije, medosebne povezave, ki neposredno prinašajo dohodek na bančni račun podjetnika ali podjetja. Telefonski klici, mreženje in sestanki so del postopka neposredne prodaje. Marketing oziroma trženje pa vključuje vsa tista dejanja, ki jih podjetje sprejme za dosego potencialnih strank. Primeri vključujejo kampanje za neposredno pošto, oglaševanje, stike z javnostmi ter televizijske ali radijske reklame. Prodajni marketing uteleša vse te strategije. Število »dotikov« potencialnih strank je različno, čeprav raziskave kažejo, da se nahaja na intervalu med tri in dvanajst točk. Pomembnejše od količine je seveda spremljanje in maksimiranje vsakega stika, tako da se čas, stroški in napor, vloženi v posamezno prodajo, zmanjšajo. Izboljšanje uspešnosti trženja in prodaje hkrati je ena najboljših idej za rast vašega podjetja.
Zdaj pa skličite sestanek in nanj povabite tako prodajalce kot tržnike. S tehniko možganskega viharjenja naj se na tabli znajdejo prav vse mogoče in navidez nemogoče ideje – nato pa se odločite za tiste, ki imajo največjo verjetnost realizacije, a pri tem ne bodite pretirano nazadnjaški. Zaposlenim pojasnite, da sta oddelka prodaje in trženja v istem čolnu, oboji morajo usklajeno veslati, če naj dosežejo zastavljen cilj.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.