Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu.
Podkasti so zvočne oddaje, shranjene za enostavno predvajanje na pametnih napravah ali spletnih brskalnikih. Še najbližji približek so jim radijske oddaje – a s to razliko, da jih ne poslušamo v živo, temveč takrat, ko imamo čas.
Ljudje smo po naravi leni. Če se nam ne da brati, gledamo – televizijo, video posnetke itd. Če se nam ne da niti utrujati oči, pa lahko le poslušamo – radijo ali pa že omenjene podkaste.
Med potrošniki se je izoblikovalo tudi več skupin poslušalcev podkastov, ki zvesto sledijo svojim priljubljenim »avtorjem«, podobno kot vplivnežem na družbenih omrežjih.
Gostujte v podkastu
Težko si je zamisliti, da bi vsako podjetje imelo svoj podkast, saj je ta pretežno namenjen posameznikom, ki imajo kaj povedati, je pa zato za podjetja in podjetnike precej bolj mamljiva možnost, da gostujejo v takšni pogovorni oddaji in si naredijo reklamo zase. Preverite, o čem govorijo najbolj vplivni podkasterji na vašem področju in jim predlagajte kakšno za poslušalce zanimivo temo – gotovo vas bodo želeli za sogovornika.
Sponzorstvo podkasta?
Zakaj pa ne? Denar večini ljudi ne smrdi. Nekateri podkasti zato delujejo tudi s pomočjo sponzorjev. V kolikor vaše podjetje premore sponzorska sredstva, bi veljalo raziskati tudi tovrstno možnost – verjetno bo precej cenejša od radijskih ali televizijskih oglasov.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.