Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu.
Podkasti so zvočne oddaje, shranjene za enostavno predvajanje na pametnih napravah ali spletnih brskalnikih. Še najbližji približek so jim radijske oddaje – a s to razliko, da jih ne poslušamo v živo, temveč takrat, ko imamo čas.
Ljudje smo po naravi leni. Če se nam ne da brati, gledamo – televizijo, video posnetke itd. Če se nam ne da niti utrujati oči, pa lahko le poslušamo – radijo ali pa že omenjene podkaste.
Med potrošniki se je izoblikovalo tudi več skupin poslušalcev podkastov, ki zvesto sledijo svojim priljubljenim »avtorjem«, podobno kot vplivnežem na družbenih omrežjih.
Gostujte v podkastu
Težko si je zamisliti, da bi vsako podjetje imelo svoj podkast, saj je ta pretežno namenjen posameznikom, ki imajo kaj povedati, je pa zato za podjetja in podjetnike precej bolj mamljiva možnost, da gostujejo v takšni pogovorni oddaji in si naredijo reklamo zase. Preverite, o čem govorijo najbolj vplivni podkasterji na vašem področju in jim predlagajte kakšno za poslušalce zanimivo temo – gotovo vas bodo želeli za sogovornika.
Sponzorstvo podkasta?
Zakaj pa ne? Denar večini ljudi ne smrdi. Nekateri podkasti zato delujejo tudi s pomočjo sponzorjev. V kolikor vaše podjetje premore sponzorska sredstva, bi veljalo raziskati tudi tovrstno možnost – verjetno bo precej cenejša od radijskih ali televizijskih oglasov.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.