Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi.
Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj ukvarjati z razvojem oziroma nabiranjem sledilcev kot z ustvarjanjem vsebine. Zakaj? Ker je škoda delati dobro vsebino, če je nihče ne vidi.
Poznamo več taktik, kako na Twitterju doseči večje število sledilcev. Vsak dan pač ne morete objaviti viralne objave, niti ta to ne more postati, če nimate velikega omrežja znancev. Torej potrebujete občinstvo. Slednjega lahko pospešeno pridobivate z objavo kakšne nagradne igre, a to stane (če drugega ne čas in nagrade).
Kdor je že nekaj časa preživel na omrežju Twitter, je verjetno opazil t. i. javne sezname uporabnikov. Ti se pogosto nanašajo na posamezno kategorijo ali geografsko lokacijo, npr. blogerji, marketinški strokovnjaki itd. Vaš recept je najti relevantno osebo na vašem področju in preveriti, del katerih seznamov je in se prijaviti tudi nanje ter redno objavljati vsebine, povezane z njimi. Kaj lahko se zgodi, da boste naleteli na zlato žilo Twitter uporabnikov, ki vas bodo prepoznali kot entiteto ali nekoga, ki ve, kaj dela in vam z veseljem sledili.
Twellow
Pomagate si lahko tudi s sodobnimi aplikacijami. Ena takšnih je nekakšen imenik oziroma oglasnik za področje Twitterja. Sliši na ime Twellow. Gre za brezplačno stran, s pomočjo katere lažje poiščete uporabnike v posameznih kategorijah, panogah in s podobnimi interesi.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.