Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih prodajnih kanalov.
Ljudje (naj)večkrat kupujemo od tistih, ki jih poznamo in jim zaupamo. Vzpostavljanje zaupanja s kupcem mora tako biti v vrhu prioritet slehernega prodajalca oziroma povedano drugače – če nam do uspešne prodaje manjka le malenkost, je ta malenkost lahko tudi zmanjšanje negotovosti. To imejte v mislih tudi ob uvajanju sprememb v svojo ponudbo, izdelek ali storitev – manjša, kot je sprememba, manjši sta strah oziroma negotovost kupcev.
Razširite nabor prodajnih kanalov
Resno razmislite tudi o tem, da razširite nabor prodajnih kanalov, saj tako »z več mrežami lahko ulovite več rib«. Seveda morate pred tem pretehtati stroške posameznega kanala in pričakovano prodajo. Sicer pa velja o prodajnih kanalih razmišljati zelo široko in izven ustaljenih okvirjev. Šele »na robu« se skrivajo pravi dragulji.
Nekateri prodajalci parfumov (pretežno moških) so se odločili za zanimivo potezo – na postaje podzemne železnice so postavili avtomate s parfumi. Tako so rešitev pripeljali kar najbližje izvoru – njihove potencialne stranke se v gneči in hitenju potijo, potrebujejo pa ustrezno rešitev – in so tudi pripravljene odšteti nekoliko višji pribitek na ceno parfuma.
Zanimiva je tudi poteza pivovarniškega giganta Heineken. Ko je ta vstopil na srbski trg, se je odločil za sodelovanje s Coca-Colo. Ugotovil je namreč, da imata podjetji zelo podobne končne odjemalce, pri čemer si nista konkurenta. Tako je izkoristil Coca-Coline prodajne kanale in znatno prihranil, sočasno pa prišel neposredno do strank.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.