Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje.
Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja funkcionalnost klicnega centra razširila še na sprejem naročil, saj je tudi za stranke enostavno, če preprosto pokličejo in naročijo izdelke ali storitve.
Verjetno je že vsak izmed nas doživel t. i. hladni klic, ko nas povsem pričakovano pokliče to ali ono podjetje in nam ponudnik nakup tega ali onega izdelka ali storitve.
Klicni center kot enota za trženje
Da, bili smo priča preobrazbi klicnega centra, oziroma nadgradnji klicnega centra v trženjsko enoto. Agent(ka) v klicnem centru je mimogrede postal še prodajalec/ka. A ker seveda nima(ta) izkušenj, ki jih imajo prekaljeni prodajalci, je tudi njuna učinkovitost precej manjša. Pa še delo je nehvaležno – klicanje strank na osnovi kontaktov iz baze podatkov, ki jo je podjetje izdelalo bogsigavedi, kako.
Takšnega klicnega centra ne potrebujete, saj obstaja večja verjetnost, da odžene več strank, kot jih dejansko privabi/prepriča v nakup.
Klicni center naj ponuja znanje in informacije
Tako, kot v primeru klicnega centra za podporo in pomoč uporabnikom, ti od glasu na drugi strani pričakujejo predvsem eno – informacije. In znanje. Torej jim mora oseba v klicnem centru postreči s kar se da natančnimi (in ne zavajajočimi) informacijami glede njihove težave.
S preobrazbo klicnega centra v svetovalni center pa bodo vaše možnosti glede (dodatne) prodaje precej zrasle. Ljudje bodo cenili iskren nasvet in bržkone že telefonsko oddali naročilo – in to tistemu, ki je/bo rešil njihovo težavo. Ne pa nekomu, ki jih na silo pokliče in od njih želi naročilo …
# foto #
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.