Kako motivirati prodajalce?

by 8 Jul 2019prodaja, zaposleni

Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne.

Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov tedensko objavljajo statistiko, kateri izmed zaposlenih je preživel največ časa na telefonu, kdo je dosegel najboljšo prodajo, kdo je bil vodilni najdlje … Zaposleni se v to vživijo in radi tekmujejo med seboj oziroma med skupinami, kar še izboljša prodajne rezultate pa tudi izboljša pripadnost skupini. Vaš cilj mora biti ustvariti tekmovalno ozračje, ki bo zaposlene spodbujalo k tršemu delu in doseganju skupnih rezultatov.

Ne pozabite na zabavo

Vseh zaposlenih ne motivira le denar ali pehanje za rezultati. Nekateri cenijo tudi drugačne oblike nagradne, npr. skupinsko zabavo, priložnostna darila za posebne dosežke in manjša darila ob doseženih mejnikih. Prodajne ekipe zato nagradite tudi z zabavo, ko so dosegle pomemben mejnik ali močno presegle prodajni cilj. Tudi tovrstne nagrade lahko zaposlenim napoveste vnaprej. Pomembno je, da je nagrada otipljiva in ne nekaj fiktivnega – ne glede na to, ali zaposlenim date škatlo piškotov ali pa jih peljete dirkat z gokarti.

Delite zmage z vsemi

Prodajne zmage delite z vsemi in to, kar se da vidno. Ob velikem prodajnem dosežku pošljite e-pošto po podjetju, prav tako s sodelavci delite večje obletnice in dosežke. Več ugleda kot ga bodo uživali v podjetju, bolj motivirani bodo za nove dosežke.

Kako motivirati prodajalce? 2 Kako motivirati prodajalce? 3 Kako motivirati prodajalce? 4
Kako motivirati prodajalce? 5
Kako doseči zvestobo strank?

Kako doseči zvestobo strank?

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This