Kako ostati motiviran podjetnik?

Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti?
V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih podjetnikov in majhnih podjetij vse več, strašijo predvsem podatki, da jih več kot polovica po šestih letih ne posluje več.
Samostojna podjetniška pot je zahtevna. V nekaterih mesecih lahko podjetnik uživa visoke prihodke, spet v drugih ima občutek, da so ga stranke (in sreča) zapustile. Kaj storiti takrat, ko poslu ne gre najbolje, kje najti (dodatno) motivacijo?
Motivacijski vzori pri športnikih
Podjetniki naj motivacijske vzorce kopirajo po športnikih. Tako naj si zastavijo glavni in pomožne cilje ter nato pri njih vztrajajo in gradijo na (vmesnih) rezultatih.
Zelo pomembna je tudi podpora skupnosti. Ker utegne biti podjetniška pot na trenutke zelo osamljena, se nekateri podjetniki udeležujejo skupinskih delavnic in dogodkov, na katerih se družijo s podobno mislečimi in se med seboj podpirajo.
Podjetnik mora verjeti v svoje ideje in se ne predati, tudi če mu stvari sprva ne tečejo po načrtih.
Tudi fizično okolje je pomembno
K poslovnemu uspehu veliko vpliva tudi okolje. Za dobro poslovno motivacijo si velja zgledno urediti pisarniško okolje (ali pa domačo pisarno), se urejeno oblačiti ter tudi jesti in spati zdravo. Vsaka izmed naštetih stvari namreč prispeva svoj kamenček v mozaik produktivnosti in uspeha. Spočita glava in zdravo telo sta namreč temelja, na katerih lahko gradite poslovno pot.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.