Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom.
Poznavanje enačbe, po kateri potencialne stranke postanejo kupci podjetja, je nujno za učinkovito planiranje prodaje. Statistike prodaje po svetu kažejo, da podjetjem v povprečju »uide« vsaj 90 odstotkov kupcev (vsaj v panogah, kjer obstajajo konkurenčni izdelki ali storitve). Tega uhajanja seveda ni moč povsem preprečiti, lahko pa ga zajezite in si tako močno popravite prodajne številke. Odvisno od tega, kako vaš prodajni proces trenutno pušča, tudi podvojitev števila kupcev ni nemogoča.
Dva ukrepa
V splošnem obstajata dva načina, kako podvojiti število kupcev. Bodisi podjetje poskuša zapreti poti, po katerih mu uhajajo potencialne stranke, ali pa k sebi privabi še več potencialnih strank v upanju, da se te čim prej znajdejo med kupci. Prvi ukrep je sicer zelo zahteven, a dolgoročno učinkovit, drugi pa ravno nasprotno, učinkuje lahko takoj, a traja le krajši čas (npr. akcija). Kaj torej izbrati? Oba ukrepa, vendar.
Zajezitev uhajanja potencialnih strank
Sezname potencialnih strank velja temeljito analizirati in že takoj iz njega izločiti posameznike ali podjetja, za katera vemo, da obstaja res minimalna verjetnost, da pristanejo med našimi kupci. Tako bomo več energije in ostalih virov prihranili za ostale potencialne stranke. S temi se velja dogovoriti za prodajni sestanek in se nanj temeljito pripraviti – analizirati stranko in njene potrebe ter oblikovati primerne rešitve. S takim pristopom bo tudi potrjenih poslov in naročilnic več.
Povečevanje števila potencialnih strank
Naloga privabljanja večjega števila potencialnih strank spada v oddelek trženja. Ta lahko potencialne stranke vabi z oglaševanjem, zelo učinkovita pa so tudi različna trženjska orodja, kot so izobraževanja in svetovanja (nasveti), posebej, če so brezplačna, uporabni vodiči in članki, skratka uporabna vsebine. Naloga teh vsebin in aktivnosti je v potencialnih strankah vzbuditi zaupanje v podjetje in njegovo ponudbo.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.