Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?«
In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj vas dela edinstvene?
Najverjetneje to ni cena, saj je lahko le eden najcenejši, pa tudi sicer nizke ali celo dumpinške cene ne dovoljujejo zdravega razvoja podjetja. So to dobavni roki? Dvomim, logistična podjetja imajo za vse enake pogoje (in cenike), se mar lahko organizirate bolje od njih? So vaši izdelki boljše kakovosti od konkurenčnih? Kako to dokažete? Mar stranka sploh rabi in zahteva ter kupi boljšo kakovost?
Ne tudi to najverjetneje ni tisto, po čemer izstopate. Zato se iskreno izprašajte – v čem ste posebni?
Edinstvenost
Stranki povejte, da ste v nečem edini oziroma edinstveni in ji to tudi utemeljite. Svojo konkurenčno prednost opišite skozi koristi, ki jih ima stranka z vami ali vašim izdelkom. A pozor – pri tem nikoli ne kopirajte konkurence. Bodite izvirni. Pomaga, če znate rešiti kaj, česar drugi ne znajo. Mar posamezno področje poznate bolje od drugih in del znanja lahko učinkovito prenesete na stranko – bo v tem videla vašo edinstvenost?
Edinstvenost morate znati utemeljiti. In biti pri tem verodostojni. Laži stranke ne sprejemajo, to je eden najhitrejših načinov, kako jih odgnati.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.